Lördagskväll

Hejsan!

I eftermiddags var jaf och tränade street dance. Kul kul!
Sen så har jag mest varit ute och snappat upp de sista solstrolarna!

Men jag har ju också hunnit med att städa biren åt Bunny!
Känner mig alltid så nöjd när jag har gjort det. <3

Nja, annas har jag inte så mycket att säga förutom att jag har bytt rengöringsrutin.
Min förra kan du läsa om här

Och min nya här!!

Jag har börjat att använda L300's ansiktsserie. Lotion och ansiktsvatten.


Förpackningen ser ut såhär och går att köpa på Apoteket och priset ligger runt 50 kr.

Jag gillar den här produkten just för att den inte torkar ut och för att huden känns ren och klar efter tvätt.
Jag tvättar mig morgon och kväll, och så använder jag en dagkräm men inte av L300,
produkten  är oparfymerad vilket jag tycker är väldigt bra.

Rekommederas!

KRAM!

Postat av: Melody Rain

sv: Tack så mycket, du med!^^

Jag har också den produkten, plus ansiktsvatten i samma märke, funkar riktigt bra tycker jag.:)

2010-08-28 @ 20:49:56
URL: http://melodyrain.blogg.se/










Trackback