Mina rutiner

Godkväll på er!

Ska du se på Eurovision ikväll? Fast Anna Bergendahl inte fick komma till finalen?! ^^
Jag kommer nog att titta och försöka hitta en "utlänsk" favorit. XD

Tänkte nu tippsa er om mina ansiktsrutiner:

Jag använder mig av Apolivas rengöringskit och dagkräm som går att köpa på Apoteket. Funkar väldigt bra och jag är nöjd med produkterna, dock då känns det som om huden blir "emun" mot rengöringkrämen efter ett tag.

4 stjärnor av 5.

1. Jag tvättar mig med ansiktsrengöring 2 gånger dagligen. (morgon-kväll)

Produkt jag använder:

Tipps: Om du vill vara nogrann (som jag ^^) så kan du sätta upp håret i en turban så att du inte har en massa hår ivägen när du ska tvätta dig.)


2. Sedan så återfuktar jag med ansiktsvatten. Jag duttar på lite på en bomullrondell som man också kan köpa på Apoteket.

Produkt jag använder:



3. Sedan så tar jag på en dagkräm (om det är morgon, om det är natt tar jag på en nattkräm eller ingenting) som du ska låta sjunka in ca en halvtimme innan du tar på make-up om du ska ha.

Produkt jag använder:


(Krämen är i en liten tub men jag har haft min ny i ca 4 månader)

När jag endå håller på så kan jag ju också tippsa om Apolivas handtvål som jag använder för att inte torka ut mina händer fullkomligt och så morgon och kväll smörjer jag in mig med Apolivas handkräm.




KRAM!











Trackback