urbanears - plattan plus



Igår kom mina Urbanears från cdon.com hem till dörren. Fick de som present och de trillade ner i postlådan igår. Färgen heter Purple och det är modellen Plattan Plus. Superglad att jag fick de och aaah de är så sjukt snygga!  Ljudet är mycket bättre än iPhones lurar som jag hade innan så nu har jag legat och lyssnat på musik. Låten som går på repeat just nu är Metropolis klicka här för länk och min favoritdel av låten är 1.00-2.20 ungefär så lyssna på den! Var hos sjukhuset idag så jag har inte varit i skolan någonting men imorgon så blir det prov och test så ikväll ska jag plugga, nu kommer mormor och morfar och några till hit för att fika! Puss
 
 
 
 

Postat av: Zandra

sv; Ja jag älskar den och den rymmer hur mycket som helst! :) Det enda negativa jag kan säga är att knappen längst fram inte håller ihop väskan speciellt bra om man har nåt tungt eller bara ett par böcker i den. Men om man inte slänger med den så mycket eller inte har nåt supertungt i den så håller den ju såklart :) kram

2012-09-19 @ 20:35:43
URL: http://zandralundggren.blogg.se










Trackback