AOOOOU

Känner mig väldigt hatad av mina readers nu men det är smällen jag får ta. Det är väldigt mycket negativt i mitt liv nu, inte så att jag blir deprimerad men i torsdags så skadade jag knät på en av träningarna och det känns väldigt surt. I början av säsongen och allt. Blä.
Dessutom har jag feber just nu och det gör ju knappast saken bättre. Så nu ägnar jag dagarna åt att vara i skolan så mycket som möjligt mellan sjukhusbesök och feberattacker. Kommer gå på kryckor i minst 10 dagar till och tar tabletter för knät som gör att knät gör så ont så att man vill spy. Men det blir bättre trots allt krångel. Så jag skriver när jag orkar, för just nu är det högar med skolarbeten på mitt skrivbord med allt jag missar och jag pluggar så mycket jag orkar när jag är hemma och däremellan ska jag hinna leva lite också. Blev ett litet klaga-inlägg nu men jag gör så gott jag kan! Kram


Postat av: EDIT ERIKSSON

Så jävla vacker Iris, nå sjukt!

2012-09-16 @ 10:52:01
URL: http://editeriksson.blogg.se










Trackback