angels

 
Miranda Kerr. Min absolut favoritängel. Flawless.
Så otroligt vacker är hon och när hon går på catwalken bländas man av hennes skönhet. Men sen ska jag ju inte påstå att de andra modellerna är så mycket sämre de heller. Men klicka här för att se en intervju och när hon var med i Ellen. Helt ärligt så tycker jag showen de gjorde 2010 har varit den absoluta finaste och bästa då Katy Perry var med, Akon var med osv. Även fast Miranda inte var med det året eftersom hon väntade sin son Flinn så var nog det det bästa enligt mig, fast det hade vart ännu bättre om Miranda hade varit med såklart. Om ni vill se lite urklipp från den showen så klicka här! Sen gillade jag även när Maroon 5 uppträde med Moves Like Jagger och hans dåvarande flickvän gick på podiet medan han sjöng och det var fint! Det finns så att man kan se alla VS shower i full version på youtube så det är bara att söka.











Trackback