trött på allt det här


 
Hej mina vänner, känner mig frustrerad nu pga att jag inte får gå. Har ju gått på kryckor i en månad i väntan på en operation för mitt knä. Opererades i torsdags men dock sa min kirurg att jag inte behövde göra operationen, eftersom den inte kommer göra mig bättre. Men där satt jag ju och var helt inställd på det så jag gjorde det. Tur det. Hela min knäskål visade sig vara lös, en stor brosk bit hade typ huggits av från knäskålen och ja, jag vet knappt allt. Så nu tvingas jag gå på kryckor i sex hela veckor till, utan att belasta knät. Två och en halv månad totalt. Trött på den här skiten nu, och nu börjar danssuget komma tillbaka. Saknar det så sjukt mycket så jag tror jag spricker. tråkiga nyheter alltså. 
 
Men det finns lite kul också faktiskt
 
Igår så överraskade mina fina vänner mig, Jossan och Ella med en tjejkväll hemma hos Ebba och Fanny. Hade ingen aning och fick åka med ögonbindel med bil och när jag tog av mig den så stod alla fina vänner där som hade bakat tårta och lagat mat och allting, hade verkligen jättekul och jag ka inte beskriva hur mycket jag älskar er. Bilderna är från Ellas blogg. Det är sånna här vänner som gör livet roligt att leva, tack så hemskt mycket hörrni!











Trackback