Teatern

Jah, nu har jag varit borta från bloggen i två dagar på grund av att jag har haft föreställning på Teatern samt genrep och sånt hela eftermiddagarna/kvällarna och gått i skolan på dagarna. Har inte haft en sekund över till att ens starta datorn. Haha, gjorde inte fail på slutet på Teatern i alla fall (för er som såg det *host*), men va tusan, man är väl en människa? Har jag levt på halstabbletter i skolan idag. VILL INTE BLI SJUK NU! Det är ju fyra dagars ledigt och allt. Ska åka ner till stan mamma och jag ikväll för att prova avslutningsklänning. Sen känns det ju piss att min cykel har blivit stulen, blää!

Postat av: Ella

Hej! Jag har utamanat dig i elvafrågorsleken, kika in på le lille blogg för att se mer!:)

2012-05-17 @ 13:03:29
URL: http://lillhasse.blogg.se/










Trackback