Fresh Laundry, Shower Fresh, Warm Cotton



Alltid lika roligt när man får lite godsaker från Tax Free. Mamma har varit i Rom sen några dagar tillbaka och äntligen är hon hemma. Hon köpte tre stycken parfymer från Clean. Åh, de doftar så underbart. Kommer använda de hela tiden, och det är förmodligen de som doftar godast av alla deras varianter tycker jag. Får skriva på bloggen vilken som är bäst sen. :) Sen har jag äntligen fått bubbelgumrosa nagellack! Tycker det är så fint. Sen fick jag lite godis av morfar, tack! Nu ska jag hoppa i pyjamasen och lägga mig i sängen. Var på dansuppvisning hela dagen idag. Bloggar mer om det imorgon, kramisar!

Postat av: aidaho - en blondins tankar

åh jag har också den parfymen! ssååååå god!

2012-05-12 @ 23:34:32
URL: http://aidaho.blogg.se/










Trackback