Nejie och Kossan

Hallå i stugan! Kom hem för en stund sedan från att ha varit ute med roligt folk. Det var dock inte så roligt att bli uppäten av alla myggen. Inte alls. Men nu sitter jag här i sängen och skypar med roligt folk!! Sen ville Nejie och Kossan att jag skulle skriva en text om de också så here we go:
Nejie och Kossan är två glada och trevliga grodor som betyder otroligt mycket i mitt liv. Ni får mig att le, skratta och dö av skratt flera gånger om och utan er skulle jag nog inte vara hälften så lycklig som jag är idag! Tack för att ni finns och jag älskar er ja!

JÄÄTTTEEELÅÅNG text jag vet. Men jag menar det verkligen!
Hur som helst, nu ska jag vara lite social och se hur det går för de att spela lol. Ja ni hörde rätt. Lol. Herregud, hur kommer det här sluta?











Trackback