How low can you go

Älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (HAHAHAH DÖR, KOLLA PÅ TJEJEN LÄNGST NER I HÖGRA HÖRNET!)
Nu önskar jag sjuukt mycket att jag bodde i Australien. Bara så att ni vet. Och om ni inte har någon aning varför så ber jag er titta på videorna ovanför! Loooooove koreografin!
Inatt tälta jag med Moa, Nellie och Trine, vi hade det jättekul i alla fall så börja det med att vi skulle försöka sätta upp tältet. Ja. Det kan man ju tolka som man vill om hur bra det gick. I alla fall, sen så åkte vi båt ut med Dennis och Krille och hade det jättemysigt och förlåt Jossan och Jenny att vi inte var hemma när ni kom, höhö men de är lugnt. Skräm oss en annan gång! ;) Sen kommer det inte bli bloggning på cirka 10 dagar men hoppas ni överlever. Nu Adam hoppas jag du blir glad eftersom du bad mig skriva om din fina ubåt! Japp, Adam är alltså en liten glad pojke som har en ubåt som han brukar åka runt med och jaga fiskmåsar, hahah nädå, men han är en jättesnäll pöjk som får mig att skratta och le när jag är nere, och finns alltid att prata med och även fast vi inte känner varan megabra så kan jag lita på honom och mer än så tänker jag inte skriva. Puss och sov gott alla mina små läsare!

Postat av: Ella

HAW LÅÅÅÅÅW KAAN JU GOOOO, HAW LOOOOOOOO CAN JU GOO klapklap HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HON ÄR SÅ FUCKING ROLIG SKRATTAR TILLS JAG SVIMMAR :D :D :D :D



Gullig ubåtstext förresten...

2012-06-22 @ 09:41:33
URL: http://lillhasse.blogg.se/
Postat av: Maja-Berta

haha, hoppas man kan få en tur med ubåten en vacker dag då!!!!! ne, jusste en vacker dag skulle jag ju klippa av dig håret!!!! jaja..........

2012-06-23 @ 23:10:36
URL: http://pampers.se










Trackback