Mest använda appar.


Spotify.
Kanske inte så oväntat, men det är i alla fall en app som jag har njutit av alla de 48h man får gratis. Ja. Sen kan man ju njuta lite extra om man har premium hehe.



Instagram.
Det är väl den appen jag har använt mest sen jag fick min iphone. Tråkigt nog finns den inte på Market utan bara i App Store. En gratis app som är som facebook fast med bilder, för de som inte vet.



Min bästa vän Ellas blogg.
Hon har precis gett sig ut i bloggvärlden i ett försök att blogga. Har massa andra fina vänner som bloggar också, men jag valde Ellas eftersom hon precis har börjat blogga och behöver massa cred! Resten ska jag föröska fixa i spalten här bredvid under Länkar. Så spana in allas bloggar!



Flashlight.
Ja. En jättebra app om man behöver en blinkande ficklampa. Eller inte. Ja. Hehe.



Pimp your screen.
Kostar dock 7kr men är klart värt det, om man gillar färgstarka färger. Det finns många fina möjligheter och finurliga bakrunder med mera. Man kan ändra färg på det svarta i låsläget t.ex. Ja somsagt. Jag gillar den!



Sea stars.
Typ mitt nya beroende. Perfekt om man väntar på bussen. Eller bara har allmänt tråkigt.

Sen så är facebook också en favvoapp. Men den tog jag inte med. Vilka är era mest använda appar?


Postat av: ella

ahaha "i ett försök att blogga"... :D man tackar och bockar, nu får man väl hoppas att försöket går bra också... ;)<33

2012-01-08 @ 19:32:19
URL: http://itsella.devote.se










Trackback