Deo för håret?

Det är inte så bra för håret att tvättas varje dag, utan man ska försöka hålla det till varann dag. Men bara för det så vill man ju inte gå runt med fett och ofräscht hår, så nu tänka jag tipsa om ett torrschampoo från Batiste. Jag har köpt mina (MIN egentligen, en är mammas) flaskor på Rusta för under femtiolappen, väldigt budget! Man använder det som en hårsprej fast man sprejar i hårrötterna och masserar in. På så sätt tar det bort all olja och fett i håret så att det ser fräscht ut igen, så slipper man tvätta det varje dag! Dessutom doftar de ganska starkt och lukten fastnar i håret hela dagen. Så om man inte gillar starka dofter så kanske det inte är något bra val..

Men för oss som gillar det rekommenderar jag det! Den rosa som är min luktar blommor och sånt. Man kan se ungefär på flaskan vad den luktar, och mammas luktar mer kockos. Men jag gillar båda så om ni inte har testat gör det! Man förlorar inte så mycket på det heller!













Trackback