Huvudvärk

Nu har jag suttit framför datorn i timmar utan att kommit på något. Jag ska ju byta design och jag vet hur jag vill ha det. Men varje gång jag försöker så blir det alltid något fel. Frustrerande! Så nu har jag fått huvudvärk av allt och jag känner att jag inte kommer försöka någon mer gång idag. Har gjort lite te och så ska jag äta en apelsin, i hopp om att värken släpper.

Postat av: S I L V I A

sv: asså, jag tog gratis designen "Orange City" och fixade med koder wrapper och sånt!

2012-02-19 @ 17:46:07
URL: http://silviadinh.blogg.se/
Postat av: S I L V I A

Hej! Va roligt att du vill vara med! Hoppas du blir en av dem lyckliga vinnarna! :D

2012-02-22 @ 18:40:32
URL: http://silviadinh.blogg.se/
Postat av: CHARLIE

jahop, inte bra med huvuverk int........... men apelsin är bra förr magen så de är bra förr emunföchsvare.............................................................................................. te är okså bra för foterna ju.... när de varma riner ner jenom kropen til stop (foterna)..................... hopas de blir bätre eler blev...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... !!

2012-02-22 @ 19:15:57
URL: http://spelo.se










Trackback