Bucket list

1. Rida på en kamel i Egypten.
2. Köpa en ljusblå stekpanna.
3. Dansa på en större scen än Globen.
4. Lära mig ett afrikanskt språk flytande.
5. Fota Angelfallen.
6. Äga varenda nagellack av OPI.
7. Dansa en flashmob vid Times Square.
8. Ägna en hel resa dit jag aldrig kommer åka igen till att skämma ut och skoja med folk med mina bästa vänner.
9. Resa till USA.
10. Ha ett blåsningsprogram med mina närmsta vänner.
11. Köpa en gammeldagsrosa SMEG-kyl när jag flyttar hemifrån.
12. Skriva en bok.
13. Snurra en jordglob, blunda, sätta ner fingret och resa dit det stannar.
14. Ha en stor samling med dyrt smink.

Postat av: BARKMULL

aaaaaah, ett blåsningsprogram mååååste bli av jue!!!!!!!! hoppas du har det bra där uppe i stockhölm nudå!!!

2012-02-18 @ 19:26:00
URL: http://spela.se










Trackback