Parfymer

THär har ni då mina parfymer. Den gula längst fram fick jag av mamma och är från Yves Rocher, och doftar hur underbart som helst. Om man gillar vanilj, alltså bara vanilj rakt igenom, KÖP! Den kostar inte så mycket så det är ett plus. Som ni ser så är det i stort sett slut, men lite till ska jag allt lyckas klämma ur!
Sen har vi en från Marc O'polo som doftar lilekonvalj typ. Den har jag inte heller köpt utan min lillasyster fick den av moster för hon använde den inte. Men eftersom hon är så liten och inte använder så mycket parfym, har den fått stå i mitt rum och för det mesta blivit använd av mig! Jag gillar den jättemycket, för den doftar rent och fräscht. Men ett tips, spruta inte den i näsan. Inte av misstag, inte med flit. För då får ni ett hejdundrandes schå med att nysa, må illa och ha ont i huvudet...
Sen har vi då min allra första parfym Pretty av Elisabeth Arden. Den doftar ganska milt av blommor, och flaskan i sig ska föreställa en blomma i en vas (man får tolka det som man vill). Jag gillar den även fast jag inte har använt så mycket av den.
Be Delicious är nog en parfym de flesta känner till. Den kommer från märket DKNY och för de båda flaskorna betalade jag ca 600 tror jag. Har använt upp den ena men låter den stå kvar som prydnad, hehe. ÄLSKADE den i början men den varar inte så länge på huden, och nu har jag börjat tröttna på den.











Trackback