från mörkt till ljust

 
 
Åååh gud va min satistik steg från när jag gjorde förra inlägget! IIIIH blir så glad! Hoppas ni nya läsare väljer att fortsätta läsa min blogg, och att ni gillar den! Här är två nya bilder från min telefon som jag tog igår, och jag ska ut och fota i övermorgon tror jag så får jag lite bilder på nya färgen.
 
Imorgon så ska jag upp med tuppen, och åka till vårdcentralen för att ta spruta samt kolla någonting med mitt nyckelben, så får försöka att somna tidigt idag. Kanske hinner uppdatera något mer ikväll annars får ni ha en toppen kväll så hörs vi imorgon! Lyssna på den här låten om ni inte har något annat för er, klicka "här" 
Besök min kompis blogg också, klicka HÄÄÄÄR!

Postat av: Ella

Wiiie vad fin du är!! Bra blogg du hade länkat förresten (taaack gummsi för det!) <3

2012-08-16 @ 21:34:12
URL: http://lillhasse.blogg.se










Trackback