Oups!

Ja.. Förutom att jag nyss råkade spilla ut något starkt Apoteksmedel på badrumsgolvet så att hela huset luktar jättestarkt och jätteilla så mår jag toppen !!! För imorgon fyller jag 13 år !!! Längtar men det är inte långt kvar. Så ingen bloggning imorgon och kanske i övermorgon. För att jag kommer inte hinna!

Idag så var jag i skolan hela dagen (men gud så ovanligt haha!)!! Sedan så stannade jag kvar en stund med Felicia, Ella, Cajsa, Jonica, HJ och Anton G och Anton D på skolan, hehe! Sedan så stack jag väl hem runt tjugoöver tre eller nå? Nu har jag städat inför imorgon. Så nu ligger jag i sängen med Bunny! CHILL!

Kanske hörs på månda eller nå, KRAM!

Postat av: ella

Haha har det slutat klia nue?? ;) <3

2011-09-16 @ 18:22:33
Postat av: Wilma

Grattis!:)<3

Hoppas du får en suverän födelsedag!

2011-09-17 @ 09:30:03










Trackback