Tjejkväll

Hej hopp!

Nu kom jag nyss hem ifrån tjejgruppen! Supermys ju! :D Nästa vecka blir det filmmys med alla tjejor, kul!
Ja, idag så var jag med lite kompisar på stan och sedan tog vi bussen till tjejkvällen!

Imorgon så blir det prao för hela slanten, men jobbar kvällskift så jag börjar inte förren klockan 15.00 så då kan man ta't lugnt hela förmiddagen och lite på eftermiddagen. Måste komma ihåg att ladda kamerabatteriet över natten och tömma alla minneskort så jag kan fota imorgon ( ska nämligen få vara med en fotograf som jobbar på tidningen och åka på fotouppdrag och så!!! ).

Och på fredag ska jag jobba lite på ett disco för lågstadieungar för att tjäna in lite rabbatt på Stockholmsresan på höstlovet. Resten av veckan kommer bli superkul. Vi slutade halv tolv idag btw!

Så, nu ska jag göra läxor och sedan blir det tv, kan fota det jag köpte på stan också, vilket var en t-shirt och en sak till.

KRAM!

Postat av: Janina Englund♥

sv: Okej, ska prova. Tack för hjälpen. :D Kram



Låter som om du har haft en kanon dag/kväll. :)

2011-10-19 @ 20:07:39
URL: http://janinaenglund.blogg.se/










Trackback