Prosit

Hej!

Jag har haft en underbar dag idag, hoppas nin också har haft det! Var med Moa, Trine, Nellie och Cajsa efter skolan. Åh herre min gud, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket någon gång! Kul hade vi allt! Måste bara klämma in en rolig konveration mellan Cajsa, Nellie och Moa <3

Cajsa: har ni känt när skrattkistan spricker?
Nellie: aa de är väl därför man får så ont i magen när man skrattar?
Moa: VA!? Finns de en sån?

Cajsa: JA!? Har du inte sätt svampbob?


Haha, lite dålig humor vi har eller?! Jaja, nu har jag bäddat ner mig i sängen med alla läxorna och en spellista på youtube och jag ska bara gå och hämta mitt te i köket så bli jag nog kvar här resten av kvällen. Har huvudvärk och känner mig allmänt frussen, vi cyklade runt ute ett tag och jag hade inga vantar, brrrr!

Ha en toppen kväll så hörs vi väl imorgon! KRAM!



Ps. Jag ska ta och byta ut sommarbilderna i headern mot höstbilder. För det där funkar ju inte?!

Postat av: Marinda :)

Så fin bild ! :]

2011-10-30 @ 17:13:01
URL: http://marinda.webblogg.se/










Trackback