Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag, så man får äta hur mycket kanelbullar man vill! Tyvär så hinner jag inte baka kanelbullar idag, för om ca 20 min så pker jag iväg och spelar lite trummor, och efter det så ska jag en snabbis ner till stan och handla örhängen, sådanna små som man kan ha i jämt. Har nämligen inget helt sånt par hihi. Och sen så ska jag slänga i mig lite mat och sen blir det biomys!

Men EN kanelbulle har jag i alla fall tryckt i mig idag! Jag och Ella gick ner till fritidsgården på lunchen och köpte. Vi gjorde lite annat också. Och resten av dagen har också varit lugn, sista timmen så gjorde vi ingenting förutom att prata. Egentligen så skulle vi labba (de var NO) om någonting men vi pratade om socker, tjurfäkting, bilkörning, olyckor och får istället. Jaaa... det brukar bli så <3

Men om jag har tur kanske jag hittar en kanelbulle nån stans, jag får baka imorgon istället!!



KRAM OCH HA EN TREVLIG KANELBULLE-DAG!











Trackback