E.L.F

Hej, allt bra med er?!

Idag när jag kom hem från skolan så låg det ett fint litet paket nerlagt i min postlåda, gissa om jag blev glad?
Jag och mamma har beställt från Eyes Lips Face för andra gången. Nu när jag vet att jag gillar deras billiga produkter så beställde jag lite mer eftersom det är så billigt.
Här kommer lite bilder och annat:




Krämögonskugga: Jag köpte den i färgen Suger Cookie och det syns inte så jättebra på bilden men det är en rosaskimrande krämskugga och så är det en lite mer beige, nästan lite champagne färgad som och skimrar lite, jättefina och de kostar bara 15/st.

Mineral ögonskugga: Denna passar jättefint ihop med krämskuggorna att ha på det och så. Om man har lite av den champagnefärgade längst in i ögonvrån och sedan den rosa över hela ögonlocket och sedan mineralögonskuggan på det rosa. Det blir jättefint! Köpte denna i färgen "Sweet" och den kostade 30 kr/st.



Bronzer & blush: Jätteglittriga och krämiga är de, och superfina. Blev väldigt förvånad över hur pigmenterade och krämiga de var och jag förväntade mig inte alls att de skulle vara så. Gillar förpackningen och att det följer med en spegel, får mycket mer lyxkänsla då. De var jättetunga när jag först kände på de och det gillar jag! 35 kr/st.

Complexion Perfektion: Denna är också väldigt krämig i konsistensen och det gillar jag. Det är meningen att den ska dämpa rödhet och sånt i huden utan att täcka, därför är den transparent. I LIKE THIS! 35 kr/st.



Liguid Lipstick: Köpte denna i färgen Baby Lips. Tänkte köpa en till men jag beställde bara en eftersom jag inte visste om jag skulle gilla den eller inte. Men det gör jag, och den doftar mint också, tummen upp! 15 kr/st.

Matte Lipcolor: Den här gillar jag också! Jag köpte i färgen Coral och den är i precis min färg, lite ljusare än min vanliga läppfärg och jag gillar att kunna göra mina läppar lite naturligare eftersom de är välidigt röda som naturligt! 35 kr/st.



Complexion Brush: En bra puderborste som är superdupermjuk!!! 35 kr/st.

Blending eye brush: Den här borsten verkar variera väldigt mycket, så vissa kanske får en som är väldigt spretig och andra en som är väldigt liten. Jag hoppades på att jag skulle få den som den var så jag hade tur! 15 kr/st.

 

Så det var allt! Nu måste jag gå och äta! :D KRAM!


Postat av: M E L I S S A S

tack:)

oh, macaran är grym, gillar den också ;)

2011-10-18 @ 08:36:37
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ser riktigt nice ut! Fick också hem ett paket från e.l.f igår och är riktigt nöjd! Fungerade Complexion Perfection föresten? Har varit nyfiken på den men har läst någon annanstans att den inte dämpade rödhet och sånt, vad tyckte du om den? :)

2012-05-09 @ 13:10:47
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com










Trackback