Stockholm

Godeftermiddag!

Nu här på förmiddagen så har jag bara redigerat och flyttat över bilder från datorn till USB! Och jag är inte klar än..

Igår var jag i Stockholm med några kompisar och shoppade, köpte inte så jättemycket eftersom jag ska dit på fredag igen och kanske shoppa lite mer. Vi åt lunch på Mc'donalds och fikade med bulle och en Coca-cola inne på Gallerian. Men usch så dyrt det är att fika i Stockholm. En chokladboll som inte var större än en pingisboll kostade 25 kr! Vi åkte hem runt fyra och på bussen hem såg vi på film och käkade godis med de andra som okcså var med.




Skjortan kommer från H&M och jag betalade 99 spänn för den.
T-shirten kommer från Monki och den kostade 200 kronor.

Sedan så glömde eller tappade jag en BikBok påse med kläder i någon stans i Stockholm. Tråkigt, men sånt händer och jag får köpa nya antingen här hemma eller när vi kommer ner till Stockholm igen på fredag.

Hudkrämen och Body Misten kommer från Hollister som har öpnnat i Stockholm. GRYMT SNYGGA KLÄDER! Men kände inte för att köpa något. Dock ville jag ju ha NÅGONTING med mig därifrån och jag ville få deras grymt snygge påse, hehe.. Så jag köpte en hudkräm och en tillhörande Body Mist för 160 kronor.

Nu ska jag fortsätta med att redigera bilder och tanka över de till USB, ha de gött!











Trackback