Mys

Här sitter jag i ett par nya mjukbyxor/träningsbyxor/mysbyxor/mjukisar och allt vad det heter. Köpte de på Bikbok igår för 200 kr. Inget märkvärdigt. Har varit i stort behov av ett par nya, för jag har haft ett par gråa men de har jag offrat till träningen, så jag behöver ett som jag bara kan strosa runt i hemma.


Förlåt för den taskiga kvaliteten.
Tog en snabbbild, hann inte ens ställa om inställningar, tror ISOn var på 3200 haha!
(Hade det när jag fotade reketer)


Ps. Kolla in denna bil som JAG (stolt, närå) gjorde på träslöjden!
Hur cool är inte den!?

Postat av: nellieeee

hej!

du frågade en fråga på min blogg.

om du vill kan du göra en header sen

så kan jag lägga in den om du vill?

nellie

2011-05-05 @ 17:25:13
URL: http://nellieee.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej på dej du!!! vilken fin blogg du har :)

2011-05-05 @ 20:29:33
URL: http://tovesportfolio.blogg.se/
Postat av: Tilde

Åh! Din blogg är verkligen bra!!!

Hittade den igår, och jag tycker redan att du skriver jättebra!



Fortsätt med det!!!

2011-05-06 @ 13:14:08










Trackback