Klocka + från Junkyard, någon som testat?

Hej!
Surfade nyss lite grann på Junkyard.se, hittade nämligen en snygg klocka och en snygg väska där.
Är det möjligen någon av er som testat dessa och kan säga hur de fnkar och om ni gillar de?



Först en klocka från MasterDis för 199 kr. Någon som beställt?


Sedan en assnygg väska från (A)bout 499 kr. Någon som köpt den?

Bada sakerna är ett behov för mig nu eftersom min Swatch-klocka pajat i armbandet och en ny väska behöver jag eftersom min gamla som jag köpte i Berlin aaa.. den är lite sliten.. ni kanske kan få se de en annan dag.

KRAM!!


Postat av: Tilda [fotobloggare]

Nu ligger vinnarna uppe på bloggen! Kika in och kolla om det var du var en av dom som gick vidare! ;)

2011-05-24 @ 14:41:40
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jag har ungefär en sändär klocka, har två stycken,fast som är sträva ist för blanka. Jag tycker väldigt mkt om dom. passar till allt. Värkligen värt pengarna:D

2011-06-09 @ 15:02:16
URL: http://mimmiisplace.blogg.se/










Trackback