Gissa vart jag ska imorgon!



GRÖNA LUND!
Ush, jag längtar sjukt mycket. Ska dit med klassen och vi har slitit för att få ihop pengarna, vi har sålt kakor och godis och allt. Så det ska bli jättekul! Ingen bloggning imorgon för vi kommer hem runt 23.00 skulle jag tro?!


Har ni varit där i år?
Såg också att de byggt en ny bergochdalbana ner vid vattnet (Där vid Kvasten och Bläckfisken, eller vad den nu kallas) som heter Twister. Ska bli kul att testa den. Men ärligt tror jag inte att den är så farlig. Här nedan kan ni se en video från den första åkturen.


Vad tror ni?

Hur som helst ska det bli superduperkul, nu ska jag äta middag. Och sedan ska jag packa allt inför imorgon!
KRAM!


Postat av: Anonym

vi hade ju en great day ;) Synd bara på regnet fast de är ju egentligen skit samma!!

2011-05-26 @ 19:46:33










Trackback