Småkakor

Tjenixen alla torsdagsglada!

Jag tänkte visa er några småkakor som jag tycker är jättegoda (fast hembakta är alltid godast). De finns i olika smaker och jag har testat 2...3..4...4 (!) stycken sorter och jag gillar allihopa. De vi har köpt nu heter Mandelfröjd. Ja, lite töntigt namn tycker jag men så heter de.




Jag tycker att de är i precis lagom storlek!



Det som är bra är även att dte finns reccept på småkakorna på baksidan av paketet och jag brukar alltid spara de ifall jag vill baka egna!



Lägger denna under "mina reccesioner"-kategorin.
Även fast det inte var en reccension så var det lite tips och så.

KRAM!

Postat av: affe (den lilla elefanten)

Jag gillar också de där kakorna, eller som man sejer på franska, cacca!

2012-04-30 @ 14:20:29
URL: http://www.tänkerinteberättaminadress.se










Trackback