Ny bikini + ett kamerafynd

Halli hallå!

Idag var jag på stan med mina kompisar. Jag köpte 1 1/2 bikini inför solsemenstern. Jag har en bikini sedan förut men jag behövde en till. Och då köpte jag två toppar och en underdel som man kan ha till båda!

Allt är köpt på H&M
Den bruna toppen och underdelen 79:90 kr/st
Den turkos/vit-randiga toppen 99:90 kr


Jag lyckades inte så bra med färgerna, speciellt inte på den randiga toppen. Den är turkos/vit, inte ljusblå/vit.
Men ni kan säkert hitta bättre bilder på deras hemsida om ni är interreserade.







Sedan så gick vi till en second-hand butik och titta vad jag fyndade...



En kameraväska!

Gissa hur mycket den kostade?... Bara 25 kr!
Den är ju begagnad och så men inte särskilt sliten.
Och ni kan ju gemföra denna med min andra väska, den här är mycket större och rymligare.



"Väggarna" är flyttbara och kan tas bort.



Sedan så finns det ett fack på framsidan som man kan ha sladdar och kablar och sånt i.



Också ett litet nätfack som är bra för minneskort och andra prylar!



Nu ska jag dricka tea!
KRAM!

Postat av: THA BLOG

Riktigt snygg bikini! :)

Måste ta och köpa en ny jag oxå snart!

2011-04-01 @ 20:23:01
URL: http://thablog.blogg.se/










Trackback