Lite bilder från dagen

Idag så var jag hemma hos mina kusiner för de hade ett litet kalas. Båda har fyllt år!
Så vi har varit där hela dagen och ätit tre-rätters-middag.

Till förrätt fick vi en kantarellstuvning på en macka och lite bladpersilja på.



Till huvudrätt så åt vi en sorts biff med hemmagjort potatismos och lite lingon och ärtor till det!
Till efterätt fanns det prinsesstårta, passionsfruktscheesecake och bullar!

Deras krokus hade också slagit ut lite grann så jag gick ut och fotade de lite. Det gick inte så bra för det var en taggig buske framför så man kom inte så nära! :)


(Tryck på den för att få den större.)


(Tryck på den för att få den större.)

Nu ikväll så fotade jag solnedgången också!



Kl 20.00 ska jag se sista avsnittet av Solsidan. Vad ska ni göra?

KRAM!











Trackback