Har handlat lite smått och gott.

Nyss kom mamma och jag hem ifrån en tur nere på stan. Vi handlade lite smått och gott.
På Ö&B så hade de billigt schampoo och hårinpackning från TRÈSEMME. Man fick schampoo och hårinpackning
för 69 kr bara. Har bara testat ett prov för schampoo och balsam så jag kan inte direkt säga om jag gillar det.
Men jag har hört mycket bra om de.





Ska ta en dusch strax eftersom jag ska bort i kväll (eller om några timmar) och då ska jag testa de här grejerna. Får använda hårinpackningen som ett balsam och se om det funkar!

Sedan så köpte vi godis! Såklart, det e ju lördag!



Och så köpte vi lite pärlor och lite tråd så vi kan göra armband!



Ja, Bunny ville ju också vara med såklart!



När vi hade varit på Ö&B så åkte vi till en blomaffär och köpte körsbärsblommor! Sådanna som snart står i blom i Japan, fast de här var vita men de har inte heller slagit ut än, så det ska bli spännande att se om de blir fina.
Det tror jag därför att det är en liten kvist som börjat att slå ut och de är jättefina!





Nu ska jag flyga in i duschen, see U later alligator!

Uppdatering: Jag upptäckte att det inte alls var en hårinpackning utan ett balsam!











Trackback