Sova över

Hejsan!

Idag vaknade jag vid 11.00 (olikt mig) och fick lite panik över att klockan var så mycket.
Men jag duschade och gjorde mig klar. Sedan åkte jag ner till stan med mamma för hon skulle på en ansiktsbehandling och medan gick jag i affärer. Köpte en kofta på Gina Tricot för 50 kr (det var REA) och så köpte jag en hudkräm som jag sa att jag behövde. Det blev dock ingen från GUNRY utan från The Body Shop, de hade 50% REA på ganska mycket och jag vet att jag gillar krämerna där, särskilt deras kroppssmör (Body Butter).


Passionfrukt köpte jag, den doftade hur smarrigt som helst!




Jag tänkte köpa en likadan kofta i gräddvitt, men det fanns inte i min strl.
Ikväll ska två kompisar sova över här, kul kul! Så det blir nog ingen mer bloggning idag.

KRAM!

Postat av: Jossan

tack för en underbar kväll nördar !! :D XD



puss ! <33

2011-06-17 @ 18:30:05
Postat av: ella

öh nördar? :D haha vi såg ju iaf en grymt bra film... [ironi där]

2011-07-12 @ 19:11:29










Trackback