Min dag

Min dag har bestått av:

En sovmorgon
En frukost
Dusch och skönhetsnödvädigheter
En slapp stund
En 40 min cykeltur till ett café och bad. Köpte glass och badade i havet (mina fötter gjorde i alla fall det)
En cykeltur 40 min hem
Vilade lite framför Top Model
Hjulade lite på gräsmattan
Åt middag
Har varit ute och fotat lite
Nu sitter jag här framför datorn och tänkte blogga lite

Ja, det var min dag. Skriv gärna hur din dag har varit.




OBS, OBS, OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Även om du inte har läst inlägget! Läs detta!

Är det möjligtvis någon där ute som vet hur man byter filformat på en film/video?
I så fall får den personen HEMSKT gärna berätta det genom att skriva en kommentar.

Hur som helst, nu ska jag ut och spela lite fotboll, sedan blir det väl att se på TV hela kvällen.
KRAM!












Trackback