Midsommar

Hej allihopa!

Har inte bloggat på ett par dagar eftersom jag inte har hunnit. Jag har varit med min familj och vänner hela helgen så jag har struntat i att blogga. Tänkte visa er lite fynd jag hittade på BikBok när jag var där i fredags förmiddag. Jag hittade en söt sommarklänning och en grön/blå byxdress som jag hade på midsommar.





Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad klänning kostade, men runt 150 var det.
Byxdressen kostade 249 kr.

Visst var byxdressen fin? Jag tyckte i alla fall det, jag älskar den! Men det kan vara lite för "festligt" material och kanske den mest kommer att användas på kvällar och sånt. Vi får se.

Idag har jag legat vid poolen HEELAA dagen, och atit glass. Mums!
Det var varmt idag, så det var skönt att bada. Nu är jag rätt trött och ska titta på film ikväll!

Fick förresten hem ett paket från cdon.se Jag hade beställt Twilight-filmen. Jag är lite sen med att se på de, fast jag har läst ettan och sett lite av den. Men den har inte fallit mig i smak riktigt. Men nu ska jag ta mig igenom alla filmer hade jag tänkt, även om de är dåliga! De filmerna känner jag att jag "måste" se någon gång..

Nu blir det film och mys!
Ha en skön och varm kväll!
KRAM!

Postat av: jossan

jag tycker de är sjukt bra !!

de är värt att se dom iallafall :D jag ska också börja läsa böckerna om de är bra ??

kraaaaam <33

2011-06-28 @ 09:56:14
Postat av: nellie

uuuuuuuursnygg "byxdress"! ser framför mig hur fint du passar i den!! :D

2011-06-28 @ 16:37:57
URL: http://nellieee.blogg.se/










Trackback