Fisketur

Somsagt så var vi och fiskade igår. Fint väder var det också! Härligt! Men idag har regnet kommit tillbaka, inte kul, det är ju midsommarafton imorgon!! Då ska det ju vara fint väder. Men det ser ut att bli regn då.

Vi fick bara en liten aborre igår, och den släppte vi tillbaka för den var så liten. Härligt var det i alla fall att fiska, har inte gjort det på länge kan jag säga/skriva. Vi badade inget, det var lite kallt i vattnet för det. Det hade inte hunnit blivit varmt eftersom det var kallt dagen innan.


Min syrras lilla aborre.






Vi försökte med lite Jackson-moves också. Jag tror syrran lyckades bättre än mig. Skyller på att skorna var för stora! Så déså!

Japp, det var det. Idag äter vi kanske ute på en resturang, trots det tråkiga vädret. Imorgon blir det ingen uppdatering tror jag för då är vi borta hela dagen. Det är vi i övermorgon också, så låg uppdatering eller ingen alls de kommande dagarna!

Kram!


Postat av: Tilda [fotobloggare]

sv: Kanske det ;)

2011-06-25 @ 12:56:04
URL: http://punkapan.blogg.se/










Trackback