Ciao i miei piccoli coni!

Idag har det varit en jätterolig dag! Den började med att jag cyklade till Ella, I DEN HÄR VÄRMEN! URSCH SÅ LÅNGT DET KÄNDES! Sedan cyklade vi för att säga hej till några kompisar på ett bad, sedan bar det hem till Ella och vi badade och solade vid hennes strand. Sedan åt vi lite och cyklade till en annan badstrand och åt glass och badade i havet!

Sedan så cyklade vi hem till mig, tog säkert en timme eller något för vi var tvungna att stanna och hälla vatten över oss ibland, solen stekte på oss hela tiden. Men man ska inte klaga! För värme vill vi ha!

Skälet till att det blir en del sena inlägg nu är för att jag oftast inte sitter vid datorn på dagen, inte på kvällen heller. Men jag försöker att sitta ner en stund på kvällen i alla fall för att skriva ett inlägg! Men jag har inte tid för så mycket bloggning nu på sommaren. Jag gör så mycket annat! Hoppas ni förstår det!



KRAM!











Trackback