Telezoom - Sigma 70-300 mm

Hej hej!

Nu ligger jag i soffan och värmer mig under ett täcke, fryser jättemycket. Vet inte varför men det är ju inte så soligt ute direkt! Nu är vi i alla fall hemma och jag har bara gjort lite nödvändiga saker, nu sen en stund tillbaka så har jag bara surfat in på lite bloggar och så, öäst de inläggen jag har missat. Har ju också testat Sigma objektivet lite igår och idag och tänkte visa lite bilder på det också!





Kan inte ge en reccension än men jag gillar det! Som ni ser så kan det bli ganska långt och när man har det p¨kameran så blir det lätt framåtvikt men man får zooma ut det när man går och bär på det. Den största bländaren man kan ha är dock bara 4-5.6 (beror på hur mycket inzoomat man har) men det kan få ett väldigt kort skärpedjup i bilderna och det är ju bra! Gillar att den har macro funktion, väldigt användbart! Här kommer några bilder tagna med objektivet (ljusbilden mest för att visa hur kort skärpedjup det kan bli)


(Klicka på den för att få den större)


(Klicka på den för att få den större)


(Klicka på den för att få den större)

Somsagt så är det ett Sigma 70-300mm Macro DG för de som inte visste det!
Lite mer information och bilder får ni senare.

Ps. Mitt inlägg om min kamerautrustning kommer uppdateras snart!
KRAM

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

tack! :)

2011-07-22 @ 19:12:05
URL: http://smnmode.blogg.se/










Trackback