Stockholmsfynd

Hejsan!

Igår var vi ju somsagt i Stockholm hela dagen. Hittade lite saker som jag köpte, men jag var så trött igår att jag inte orkde blogga. Jag  gick i Converse (vilket inte blev så bra) och när vi kom hem värkte mina fötter så jag stoppade ner de i ett hett fotbad medan jag tittade på TV. Hur som helst så hittade jag ett par CheapMonday-jeans, en hood-tröja från Esprit, ett schampoo från en salong, ett puder från MAC och lite godis från Butterix.



Scahmpoo från märket L'anza' 169kr

Jag köpte bara scahmpoot eftersom det var ganska dyrt och jag vet ju inte hur bra det är, så jag ska använda det lite och om jag gillar det väldigt mycket så ska jag gå till en frisörsalong och köpa balsamet till. Schampoot är till för lockigt hår vilket jag har och jag fick lite hjälp av tjejen där som visade det. Det ska ge lite finare lockar och så så vi får se hur det funkar. Doftar godis och frukt också!



Ett godispaket med b.la hamburgare,pizza,pommes frites och colaflaskor i! 20kr från Butterix

Haha! Tyckte det var skoj. Innehåller lite smått och gott och så. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, tyckte det var humor iaf! :D




Heter typ Mineralize Skinfinish Natural och är ett puder från MAC 270kr

Kanske lite dyrt för att vara ett puder men jag ville testa någonting därifrån nån gång och jag hade tänkt köpa ett nytt puder eftersom jag både hade sönder saken där mitt gamla puder låg i och dessutom var det typ helt slut.
Så japp.. Tycker det är bra hittils och MAC är ju överhuvudtaget ett supermärke inom smink och sådant så jag kanske köper mig lite mer grejer om jag nån gång behöver, även fast det är dyrt.

Sedan köpte jag kläder också! Men de kan jag inte använda, för det är mer till kalla dagar och så, och idag var det supervarmt. Har badat lite och så, kusinerna och mormor och morfar är här!

KRAM!











Trackback