SIGMA 70-300 mm DG Macro

Hej hopp!

Nu har jag beställt ett teleobjektiv från Sigma.Jag har länge gått och funderat på objektivet men det har fattats lite pengar till att köpa det, men idag så hade jag alla pengar som behövdes och jag beställde objektivet på www.netonnet.se eftersom att jag sparar några hundra på det. Det är dyrare i butik. Jag har också funderat på den nästan identiska objekitvet från Tamron, men efter att jag har läst och tittat på reccensioner känner jag att SIGMA:s tele passar mig bättre. Så idag beställde jag det objektivet, hoppas att det kommer snart för lite spänd är jag! :) Tycker också om att det finns en macro-funktion på den.



1390 kr på Netonnet.se

En liten närmare titt får ni när jag har fått den. Det var ett tag sen nu jag fick något nytt i kameraväskan så det ska bli kul!
KRAM!












Trackback