Shorts

Igår bloggade jag inte, vi var på en ö hela dagen. Vi åkte till båten klockan halv tolv men innan det så hann jag springa runt på stan en stund. Jag behövde ett par nya shorts och visst hittade jag det! Inne på H&M för en 200. Jag köpte två väskor också, men de kanske jag visar senare!





Sedan så har jag börjat läst en bok som vi beställde från bokus.se. Den verkar faktiskt jättebra, den heter Cirkeln och den har fått mycket bra kritik. Har du läst den?


Den verkar i alla fall bra.

Idag tänkte vi paddla kanot, men det blir nog inte så för jag tror det ska bli åska.
Nu har jag ingenting mer att skriva.
Ps. Jag tycker att ni är superduperdåliga på att kommentera. Och då blir det tråkigt att skriva, så om ni vill att jag ska fortsätta så släng in en kommentar då och då. För annars fortsätter jag nog inte eftersom det blir tråkigt...

KRAM!

Postat av: jossan

snygga du !!

vi måste ta och ses snart jue !!

pöss <33

2011-07-12 @ 17:02:36
Postat av: Else

jeg tyker du har en kempefin blog du! myget trevlig og läse ja...

2011-07-12 @ 18:56:55
Postat av: Marreeh ;)

tja naajs blogg du har har du bloggat läne elr?? :*

2011-07-12 @ 19:00:11
Postat av: ella

finfina du!! :D helt klart jättefina, de fingarna passar dig superfint!

2011-07-12 @ 19:05:53
Postat av: william

snygga shorts:DDD



SV; tackar,D

Vad tycker du om mina bilder på Girighet:D?

2011-07-13 @ 21:32:21
URL: http://cookieboy.blogg.se/










Trackback