Monday morning... ååååå monday morning...

Okej rubriken stämmer bara lite halvt med texten här nere...

Denna måndag har mest tillbringats hemma städandes och strosandes, men sen på eftermiddagen blev det lite golf med kusinen och familjen! Träffade även två kompisar (en av bor i Dubai för tillfället men är här över sommarn) där. Och de fick ju se mina golftalanger som ligger på ungefär en 1:a av tio poäng, men men. Jag är ju en nybörjare! sedan badade vi lite i poolen och sedan åt vi lite kinesisk mat och resten av kvällen kommer nog tillbringas famför någon bra film (hyrde en idag men den får sparars till imorgon). Imorgon ska vi till Stockholm, det blir bara jag, mamma, moster och en av mina kusiner. Så det jag menade med filmen var att jag skulle titta på den i bilen påväg dit (eller påvägen hem). Så no bloging då!

En arkivbild på min sötnos!

 

KRAM!












Trackback