Min dag

Idag har jag varit hos mormor och morfar, kom hem nyss och har bara hunnit vikt in lite kläder i garderoben! På vägen dit så provade jag Magnum Caramel & Nuts (tror den heter så va?), den var jättegod. Lagom stor också tyckte jag nog. Har aldrig provat den tidigare, har du provat den? Gillar du den i så fall?



Sedan så har jag cyklat lite runt där de bor på morfars gamla kärringsnurra. Kanske skulle få den om han inte ville ha den kvar. Men bara kanske. I så fall tänkte jag rusta upp den lite, kanske med ny sadel, ficksa bromsarna (för nu går det inte att bromsa, eller jo, men det blir ungefär som på ett tåg. Om man börjar bromsa så stannar man 1 km efter.) Kanske man sprejar om den? Haha, det skulle bli coolt. Sedan åt vi lite pizza och gjorde lite annat. Kunde inte vara ute så mycket efter det för det började att spöregna och så åskade det.

På vägen hem sprack det upp i alla fall och det blev ett stopp vid sjön så vi kunde bada, kollade inte temperaturen men skulle gissa på 25 grade, varmt var det i alla fall! Sedan blev det ett stopp på LIDL också, där köpte jag en FreewayCola och salta pinnar!



Nu är vi hemma och jag ska leka en stund med Adobe Photoshop Elements 8 som vi fick med ritplattan en stund tror jag.
KRAM!

Postat av: jossan

jag har smakat dom och de är fett goda ju !!

kraaam , puss !!<33

2011-07-12 @ 17:01:00










Trackback