Lördag

Bloggningen har inte varit på topp de senaste dagarna för jag har inte hunnit blogga. Har varit borta ganska mycket. Igår var jag borta hela dagen (kom inte hem förren 20 i 12) och besökte några. Först besökte vi min farbror och hans tjej för de har fått en liten tjej som är runt 2 veckor! Hon var jättesöt! Sedan besökte vi några andra men det är inte så intresant att läsa om allt det tror jag!


Vill inte lägga ut någon bild på henne för jag vet inte om jag får, men hon var jättesöt ska ni veta! :)

Sedan så åt vi middag och glass hos några kompisar och de hade också fått tillskott i familjen, dock ingen bebis. Utan tre små kattungar! Jättesöta! De var fem veckor gamla och sådär jättenyfikna och så vinglar de med svansen rakt upp i luften! Som jag förstod det hade de inte döpt de men 7:åringen i familjen kallar de Snövit, Gullan och Piraten!

Deras mamma Selma har dock fått epelepsi (skriver man så?) och får anfall ibland. Hon äter en stark medicin och det får inte ungarna få i sig, därför kan de inte dia mamman och heller inte träffa henne! Så de får mat i nappflaska. Hoppas det löser sig med Selma och allt!





Söta va?
Och så snälla och lite blyga sådär! Hur gulligt som helst!

Det är så kul att se när de leker och brottas med varann, de biter i varandras öron och så! Haha!
Skulle lätt ta med en hem! De är lite större dock en de 5 DAGARS ungarna som jag träffade tidigare i somras!

KRAM!











Trackback