Djurparken












Ser ni vilken fin rubrik jag gjorde nu (eller kanske inte)? Eller vad man ska kalla det. Igår var vi på en djurpark hela dagen men jag var för trött för att blogga när jag kom hem. Och som vanligt så fanns det många fina och kanske.. ja.. lite mindre fina djur.







Och den här sköldpaddan undrar nog vem den nosar på! Haha!


Ganska cool effekt tycker jag. Jag har inte klonat eller något utan bara tagit ett kort under vattenytan på andra sidan glaset när sköldpaddan var under vattnet. Tyckte om denna bild!

Imorgon åker vi upp till mina kusiners stuga och sover där en natt, kulkul!! Så ingen bloggning då tror jag. Hoppas också att mitt objektiv kommer imorgon! HÅLL TUMMARNA!!!! För jag vill verkligen ha det nu!
KRAM!

Postat av: jossan

Sweet !! <3

2011-07-21 @ 23:53:31










Trackback