Bad idag

Idag har jag legat vid poolen hela dagen, har  fått lite mer färg nu. Har inte kunnat sola på några dagar för det har inte varit nå sol. Men idag så! Har också plöjt en del av Cirkeln som jag skrev för ett par inlägg sen. Svinbra tycker jag att den är! Hoppas den fortsätter att vara så bra. Tänkte tippsa om en sida som jag får mycket foto-insperation, sidan heter Weheartit och är ganska känd. Men det är iaf en bra sida som man kan surfa runt på en bra stund då¨och då.



Titta vad jag hittade på stan, ett läppcerat men lite glans i som både doftar och smakar coca-cola! Hur kul som helst! Dessutom finns det även i Fanta och Sprite smak/doft också! 25 kr på Kappahl.

Min syrra har dessutom köpt en "kopia" av en ONEPIECE på Stadium, lite liten för mig men den var superskön!



Nu blir det soffan!

KRAM!

Postat av: josssan :D

jaa jag ville fan äta upp dedära ju !! ska ta och köpa ett jag me tror jag ?!!

fan vad najsigt med en onepiece !!

hade bra !puss <33

2011-07-14 @ 22:27:53










Trackback