Lördag

God förmiddag! Ja, deå var det lördag idag och självklart sitter jag med godis i högsta hugg! Kan bara berätta att när jag gick till affären (i regnet) så skulle jag gå över ett övegångsställe och säklart, var det en enormt vattenpöl där, och mot mig kommer en enorm bil! Och självklart står jag så nära att när bilen åker förbi så blir det ett skyfall av vatten ovanför mig och jag blir dyngsur, japp! Men hur som helst så har jag torkat nu och jag ska bara hämta ett glas saft som vi gjorde igår! (En liten sidnot är att den blev SUPER GOD!) Nu kommer jag aldrig mer dricka Bob's svartvinbärs saft, haha! Sedan så ska jag äta lite godis och försöka fixa ihop ett fototips, det är ju trotsallt lördag! Dock inte om bländare som jag sa, det får vänta.

Lite senare ska vi ha kräftskiva, så då vet jag inte hur det blir med bloggningen. Vi får se!


Postat av: Anonym

Ny info om dagens blogg tävlingen ligger uppe på bloggen! MKT VIKTIGT ;D

2011-08-20 @ 21:44:59










Trackback