Beslutsångest

Varför ska det vara så svårt att börja ett inlägg, det blir alltid så! Fast nu lyckades jag börja. Jag har några ramar i mitt rum, de hänger på väggen ovanför mitt skrivbord. Problemet är att jag aldrig har haft något fint att sätta i de, från börjar när jag satte upp de så skrev jag ut lite bilder ifrån internet, bl.a kinatecken, artister. Men nu tänkte jag ta några va mina egna bilder, som jag själv fotat! Men problemet är att, jag har hundratals bilder att välja mellan ochS hur ska man kunna plocka ut TRE av de? Så därför tänkte jag fråga er vad ni tycker att jag ska ha för bilder i de. Ska det vara på blommor, kompisar, mig själv eller något annat!

Uuuuh, nu mullrar det här! För en stund sedan sken solen och sen kom det en rejäl regnskur. Och nu hör man det mullra utanför. Vissa tycker kanske det är mysigt men inte jag!! Jag tycker bara att det är obehagligt. Hoppas det slutar för om en stund ska jag dra mig till syrrans skola och hämta hem henne från fritids!












Trackback