Kryssningen

Hej!

Nu har jag orkat fotografera lite av det jag handlade på Kryssningen. Jag klämde in allt på en bild. Det blir lättare. ♥



1. Mascara. Marscaran kommer ifrån Loréal Paris. Det är en volym mascara med Collagene. Collagenet gör så att dina fransar ser mycket längre ut. Jag trivs väldigt bra med denna produkt. ( Jag har en brun färg som ser väldigt fin och naturlig ut. Finns även i svart och "waterproof".)

2. Primer. Det är en ögonlockprimer men kan även användas som läppprimer. Primern kommer ifrån Lumene, har en lite för liten tub men krämen är väldigt fast och dryg så man behöver inte alls mycket åt gången. Håller hela dagen.

3. Bounty. Jag köpte ett storpack med Bounty, dock tog jag bara med en liten Bounty på bilden. Men somsagt så köpte jag den i stortpack! Själv så älskar jag Bounty, det är coccos med ett chokladtäcke utanpå. Väldigt god!

Så det var några av sakerna jag köpte, jag köpte bl.a Snöarmband också och annat. Men de kanske ni får se någon annan gång!

PUSS OCH KRAM!

Postat av: Wilma

Så nu har du en ny mascara? :)

Bounty är gott, fast jag har inte ätit det på länge.



Kramis. :)

2010-05-24 @ 17:54:47










Trackback