Heeeelg! (e)

Tjolla hopp!

Så glad över att det är helg, men imorgon är det skooola igen!
Skolan är inte det bästa som finns men jag tycker inte att det är tråkigt. Nej nej, låååånt ifrån! XD

Jag bloggade inte igår men då var jag på stan med "Fifi" och "MizzPiink".
Det var jättemysigt.. Men iaf, jag köpte ett nytt "läppstift" eller vad man ska kalla det från Viva La Diva, bilder kanske kommer sen.
Vi åt lunch på Subway! Åt där för första gången i mitt liv, yihho. Något jag har missat i mitt liv, det var jättegott. :)

Idag har jag satt mig på cykeln för första gången i år! Cyklade runt i 1 h, som lite nedvärming från träningen..
Vi körde ovanligt hårt.. Hm.. XD

Min vän Tawaii kom inte på träningen för hon är sjuuk! :(
KRYA PÅ DIG TAWAII!

Postat av: Jfmusic

Välkommen att vara med i en tävling där din blogg kan bli kändare!

Gå in på www.jfmusic.webblogg.se för att veta mer!

2010-04-05 @ 21:37:19
URL: http://jfmusic.webblogg.se/










Trackback