Tråkigt nog.....

Så kan jag inte lägga upp bilderna på mina alla hjärtans dag naglar.
Men om jag vill göra de igen någon gång så lägger jag nog upp de.
För jag har haft det stressigt denna vecka och har ej haft tid till att blogga! :(

Men nu hoppas jag på en lite bättre vecka.
Och har ni sett vädret?! Brrrr!

Hur är vädret hos dig?

Idag (än så länge) har jag...

09.00 - vakna!!
 - Åt frukost. Ett väldigt gott vitt bröd (Vet ej vad det kallas, men gott var det) och varm O'boy!
 - Hade ett väldigt långt samatal med "Tawaii" på MSN.
 - Sedan så bar det iväg till Biblioteket och lite andra ställen. Jag lånade boken I taket lyser stjärnorna, har du läst den?
 - Nu är jag hemma och värmer upp mig med varmt te och kladdkaka efter att ha varit ute i det Brriga vädret!

Vad har du gjort i dag då?

Ps. Ni ser att jag inte har kommit så långt på min design. Men just nu har jag "love" tema. Men så fort jag har tid kommer jag uppdatera bloggen med nya "vår" koder/design.

Postat av: Wilma

Jag har nyss varit ute med Moa i kylan :P

Gick inte bra xD

2010-02-20 @ 15:14:26
Postat av: Namnetvarmoa

Hejhej.. Ja vädret här är väl typ 5 - grader

Mysigt... Hoppas du får en bra Lördag.. :D

2010-02-20 @ 15:29:01










Trackback