Fråga 1

Hur kom du på ditt bloggnamn? Från: Tawaii

Jag satt på datakunskapen bredvid Wilmis och såg att hon bloggade. Jag frågade:
 - Vilken  sida skapade du din blogg på?
 - blogg.se, svarade hon.
När jag kom hem efter skolan så satte jag mig ner och gick in på sidan. Jag såg att det var över 2000 som hade blivit medlemmar bara idag. Så jag förstod att det inte skulle bli en lätt match att komma på ett bloggnamn.
Jag skrev in varann konsonant och varannan vokal. Efter jag hade gjort det så satte jag igång att leka lite. (Så blrukar jag göra) Jag tog bort vissa och satte in vissa. På så vis blev det Didlizzia, men kalla mig gärna Ia!

Tawaii jag hoppas att du fick svar på din fråga!

Dunderkramar D 

Postat av: Tawaii

Okej "IA" tack för svaret.

Kul att du kunde lägga ner tid på lilla mig. :3

2010-02-20 @ 15:55:30
URL: http://tawaii.blogg.se/










Trackback