Kallt!

Hej gullepluttar..

Är det någon mer här eller är det bara jag som tycker att det har varit kallt idag.? <3
Svin kallt var det ju, nästan kallare nu än imorse...

Brrr! Men idag har jag...

Varit med två kompisar, vi gick runt och stötte på tre killkompisar som vi fortsatte att gå runt med, sedan skulle de hem en stund sen så skulle vi träffas igen.
Så vi gick hem till en annan kompis och höll på med hennes fågel Viggo, urgullig var han!
Sedan kom en till kompis på sin hemgjorda cykel.

Vi klättrade upp i ett äppelträd och plockade äpplen, sedan kom killkompisarna och vi gick hem till en av mina kompisar. (Ojoj, detta blir rörigt men)

Vi stuttsade matta och gungade, vi lekta charader också!! <3

Sedan gick vi hem till mig, jag och mina två första kompisar alltså. Här var vi med Honey Bunny och sedan tittade vi på Riverside. (En jättebra ungdomserie på svtplay som ni bara måste se!)
När en kompis skulle hem tittade jag och den andra kompisen på lite filmer. Sedan blev kl 18.oo och hon skulle hem, asså den sista kompisen. Så jag földe med henne till bussen och så lyssnade jag på min iPod på vägen hem. <3

KRAM


Postat av: Abbiiz

Eeeh, vilka killkompiar var det?? Och kompisar??

2009-10-10 @ 17:15:11
Postat av: Abbiz

Frerssten var var Viggo läskig..???

2009-10-10 @ 17:17:22










Trackback